E-Book

Google+ Followers

Tuesday, July 5, 2016

Ramadhan Pergi

Pejam celik tergolek terlentang, Ramadhan dah nak pergi meninggalkan kita sekali lagi.
Jujurnya, tak banyak mana pun usaha aku mengejar amal.
Agak ralat jugalah perasaan ini.

Insyaallah tahun tahun mendatang.

Hari ni hari terakhir puasa untuk ramadhan kali ni.
Mesti masa terasa lambat nak sampai waktu berbuka petang karang.

Semoga semua berjalan lancarlah untuk semua orang.

Seram dan sedih jugaklah bila tengok gambar-gambar kemalangan yang diviralkan.
Kalau kereta terbelah rabak sebegitu rupa, macam manalah keadaan pemandu dan penumpang?
Yang dekat Gua Musang tu, 7 beranak meninggal. Asalnya lori yang langgar dia yang salah masuk jalan.

Nauzubillah.. minta dijauhkan dari perkara-perkara begini la kan?
Yang penting, kita buat part kita, iaitu berhati-hati.

Asalnya pagi ni aku nak masukkan Wattpad je dekat sidebar blog.
Sambil-sambil tunggu mesin kain berbunyi, aku nak letak softlan.
Tadi dia dah bunyi, softlan dah tuang.

Jom tido?
hehe..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...